Jak kreacja w 3D wspiera działania rebrandingowe lub wprowadzeniu na rynek nowego produktu?
Jak 3D wspiera rebranding / wprowadzenie na rynek nowych produktów?
Wykorzystanie wizualizacji i animacji w przypadku rebrandingu lub wprowadzania na rynek nowych produktów oferuje szereg korzyści i możliwości, które mogą znacząco wpłynąć na sukces marketingowy i komunikacyjny marki. Z pomocą 3D tworzymy wizualizacje pokazujące planowane do wdrożenia produkty w różnych odmianach kolorystycznych, materiałowych i we wszystkich planowanych wymiarach, zanim powstanie pierwszy prototyp.
W przypadku produktów technicznych lub technologicznych w formie grafiki 3D możemy nie tylko zaprezentować w idealnym świetle każdy detal z inżynierską precyzją, ale też zajrzeć do wnętrza, pod obudowę lub warstwy urządzeń – wyjaśniając ich konstrukcję i budowę oraz pokazujące zalety. Każdy produkt przygotujemy w ten sposób bez organizowania sesji zdjęciowej, pokazując go w cyfrowej jakości na wizualizacji lub w animowanych spotach promocyjnych do social mediów, powstającego serwisu www lub reklam TV.
Marketing video jest najskuteczniejszą formą przekazu, przekracza bariery językowe i pozwala skupić uwagę na dłużej niż treść pisana. Animacja i film łączą zmysły angażując widza łatwiej niż inne formy kreacji reklamowych.
Jeśli planujecie wprowadzenie na rynek nowego produktu wsparcie studia animacji 3D na pewno będzie pomocne.
3D W REBRANDINGU – branża wymiany ciepła | Hexonic
Przykładowo, podczas zmiany rebrandingowej firmy Secespol i zmiany w HEXONIC wspieraliśmy identyfikację wizualną nowej marki. W 3D powstała spójna komunikacja do drukowanych materiałów promocyjnych oraz nowego serwisu www, pokazująca wymienniki ciepła w konwencji lowkey – na czarnym tle.
Stalowe produkty doświetlone na kontrastowym tle wyróżniają się z otoczenia serwisu. Pozwoliło to przygotować efektowną i czystą stylistycznie prezentacje produktową podkreślającą technologiczny charakter dla nowej marki. Proces rebrandingu został opisany w prasie branżowej: HEAT EXCHANGER WORLD.COM
WPROWADZENIE NA RYNEK PRODUKTU – branża medyczna | Sol Millenium
W branży medycznej przedstawienie zalet, budowy i zasady użycia produktów zabiegowych jest kluczowym elementem, nie tylko w komunikacji marketingowej, ale też w materiałach szkoleniowych i edukacyjnych.
Przy wprowadzeniu do sprzedaży innowacyjnego rozwiązania do pobierania krwi “Sol-Guard™ Safety Pull-Button Blood Collection” pomogliśmy koncernowi Sol Millenium przedstawić wszystkie zalety tego produktu w animacji oraz na wizualizacjach w 3D. Zestaw umożliwia bezpieczną aktywację z pomocą tylko jednej ręki oraz natychmiastowe wycofanie i zabezpieczenia igły po użyciu, pomagając zapobiegać przypadkowemu zakłuciu igłą i narażeniu na patogeny przenoszone przez krew.
Produkt został nagrodzony nagrodami Reddot design, Good Design i IF design w 2022 roku. Nasze kreacje przygotowane w 3D zostały wykorzystane w komunikacji promocyjnej w serwisie www, w drukowanych materiałach reklamowych oraz jako oprawa graficzna stoiska na targach branżowych.
PROMOCJA NOWEGO PRODUKTU – branża HVAC | Flowair
Grafika i animacja 3d to świetny sposób na wsparcie działań marketingowych. Przy prezentacji wprowadzanej na rynek kurtyny powietrznej z branży HVAC, opracowanej przez dział R&D w firmie Flowair, pomogliśmy tworząc materiały promocyjne. Pozwoliło to przygotować landing page pokazujący kurtynę SLIM w animacji w różnych odmianach kolorystycznych, zanim powstał prototyp.
Dodatkowym atutem kreacji grafiki 3D jest możliwość dynamicznej prezentacji elementów z jakich zbudowany jest każdy obiekt – w animacji można w ten sposób szybko zobaczyć i poznać konstrukcję wewnętrzną oraz możliwe odmiany kurtyny SLIM: elektryczną, gazową lub wodną.
W 3D bez problemu możemy pokazać dowolne obiekty w aranżacji wnętrz. To pozwala poznać nie tylko sam produkt i jego wygląd ale też możliwości zastosowania w przestrzeni i wnętrzach o różnym charakterze, w których może występować.
Jeśli projektujecie nowe urządzenie, niezależnie od branży i technologii w jakiej działacie warto rozważyć pokazanie go światu w formie wizualizacji lub w filmach animowanych w 3D.
W tej formie nie ma ograniczeń kreatywnych a całą kampanię reklamową możemy przygotować na bazie plików CAD, bez organizowania sesji zdjęciowej, nawet przed wyprodukowaniem pierwszego prototypu.
REBRANDING BIURA – animacja architektoniczna | Bacardi-Martini
W procesie rebrandingu grafika 3D może też być bardzo przydatna w przypadku zmian wystroju lub aranżacji wnętrz. Zmiany zagospodarowania powierzchni biurowej, planowanie nowej grafiki i komunikacji w wystroju przestrzeni lub projekt identyfikacji wizualnej wnętrza można przedstawić na wizualizacji jak tylko powstanie pomysł.
Tak powstała animacja pokazująca przekrój jednego z pięter budynku przy okazji rebrandingu Warszawskiego biura Bacardi Martini.
Grafika i animacja 3d to świetny sposób na wsparcie działań marketingowych. Pozwala pokazać w idealnym świetle dowolne obiekty nawet takie, które jeszcze nie zostały wyprodukowane. W Modelight przygotowujemy kreacje promujące produkty wprowadzane na rynek. Pomagamy też w przygotowaniu zwracających uwagę projektów reklamowych w przypadku działań rebrandingowych w różnych branżach.
Do jakich działań promocyjnych można wykorzystać wizualizacje lub animacje produktów?
publikacje na stronach www lub dedykowanych landing page pokazujących nowe produkty
promocja w social mediach
krótkie, zwracające uwagę animacje reklamowe
publikacje w serwisach sprzedażowych typu Allegro
druk w materiałach reklamowych od ulotek przez katalogi po wydruki wielkoformatowe
jako aranżacje stoisk targowych do wydruków na zabudowę stoisk
animacje na TV na targi
do spotów reklamowych publikowanych w TV
Daj nam znać czy planujesz działania rebrandingowe czy wprowadzenie na rynek nowego produktu – chętnie doradzimy jak pokazać go z najlepszej strony w 3D