Nie każdy z nas lubi czytać wielostronicowe instrukcje, analizować tabele z danymi i wertować karty katalogowe. Z pomocą graficznych animacji instruktażowych możemy jednak tego uniknąć. Filmy instruktażowe i animacje typu explainer-video wyjaśniają budowę i sposób montażu produktów. Obraz wart jest tysiąca kliknięć, a w animacji trudne do wytłumaczenia procesy pokażesz w zrozumiały sposób. Komu i w czym to może pomóc?
• W marketingu do promocji i wyjaśnienia zalet i cech wyróżniających produkt.
• Dla handlowców jako materiały tłumaczące budowę i działanie sprzedawanych urządzeń. W animacji pokażecie przekonywująco, dlaczego warto kupić wasz produkt.
• Instrukcje montażu dla klientów jako pomoc w sprawnym i prawidłowym złożeniu zakupionego towaru – zamiast instrukcji drukowanej, wystarczy podać klientowi link do animacji instruktażowej opublikowanej online.
• Do materiałów szkoleniowych i edukacyjnych – filmy szkoleniowe jako wsparcie dla specjalistów pomagające zrozumieć budowę, procesy i sposób użycia urządzeń technicznych.
• Animacja explainer-video to świetne rozwiązanie do szkolenia specjalistów klinicznych w odpowiednim i bezpiecznym sposobie wykonywania zabiegów.
Ludzki mózg przetwarza obrazy o wiele szybciej niż tekst. Produkcje explainer-video oferują przekaz, który przyciąga uwagę i pozwala prosto tłumaczyć zasady montażu lub działania produktów. Zamiast tworzyć wielostronicowe instrukcje, pokaż to w animacji.
W ten sposób krok po kroku wyjaśnisz nawet skomplikowane procedury. Człowiek zapamiętuje video znacznie szybciej i łatwiej niż treść pisaną. Explanatory video umożliwiają pokazanie każdego detalu, dzięki czemu skupisz uwagę widza na najważniejszych cechach produktu.
W dentystyce lub medycynie w animacji typu explainer-video można bez rozlewu krwi przedstawić procedury medyczne, krok po kroku tłumacząc etapy, skupiając uwagę na tym co kluczowe w procesie, na przykład instalacji łączników implantologicznych.
Filmy instruktażowe są wszechstronne. Mogą być wykorzystane na stronie internetowej, w kampaniach marketingowych, prezentacjach handlowych, na targach branżowych. Dzięki internetowi filmy mogą dotrzeć do klientów na całym świecie, przekraczając bariery językowe i kulturowe.
Wideo jest zrozumiałym przekazem dla każdego. W animacjach dla Sol-Millenium, jednego z największych na świecie producentów igieł, strzykawek i urządzeń do pobierania krwi, w animacji pokazujemy zastosowanie i prawidłowy sposób użycia produktów. W branży medycznej 3D to skuteczne narzędzie szkoleniowe dla specjalistów klinicznych.
Nasze animacje instruktażowe zapewniają łatwy dostęp do skomplikowanych informacji technicznych, przekształcają je w zrozumiałe i angażujące dla widza treści. Dzięki animacjom, specyfikacje techniczne, zasady działania systemów, a także instrukcje montażu stają się przystępne, nawet dla mało technicznego użytkownika.
Dobrym przykładem może tu być branża wymiany ciepła, chłodnictwa i wentylacji, czyli tzw. HVAC. W tej dziedzinie wsparcie kreacji 3D daje szerokie możliwości. Od pokazania specjalistycznych produktów na wizualizacji sprzedażowej, przez widoki w przekroju tłumaczące budowę po animacje procesu wymiany ciepła.
Filmy instruktażowe są potężnym narzędziem, które pozwala przekazać klientom zalety produktu. Niezależnie od dziedziny w jakiej działasz, jeśli pojawi się potrzeba wyjaśnienia procesu, procedury technicznej, medycznej lub wyjaśnienia, jak coś działa – animacja w stylu explainer-video jest rozwiązaniem wartym uwagi.
W studio Modelight kreujemy treści, które przyciągają uwagę, a jednocześnie są łatwe do zrozumienia dla Twojej grupy docelowej.
Co jeszcze możemy Ci zaoferować jako studio animacji 3D?
Daj znać, w czym możemy pomóc, aby wyróżnić Twoje produkty, pokazując je w 3D.